Jeg følger bestemt ikke med i programmet. Blev dog tvunget til at se det i dag, da maden lige blev serveret samtidig 😐
Jesper skal da bare gå så langt væk han overhoved kan. Han har absolut ingen stemme, og så synger han som noget der var løgn. Jeg har alle James Bond temaerne på CD, og har hørt dem masser at gange, og i den sang han skulle synge, er omkvædet klimaks. Omkvædet har lige et ekstra kick ift. resten af sangen, og Jesper kunne på ingen måde leve op til dette.
Derefter skal Fireflies ud. Ja, de ser da sikkert godt ud, men de har ikke stemmen med sig.
Generelt synes jeg, at jo tættere man kommer på finalen, jo mere ulideligt bliver programmet at se på. Ifølge alle 3 dommere, så er deltagerne jo mere eller mindre guder i deres lille studie, og hele verden bør ligge på knæ foran dem.
Remee mente også, at Jespers performance i aften var lig med en superstjerne, og ingen i verden kunne stå for den.
Nå OK?!
At deltage i det program er en komplet falliterklæring. Som #9 siger, så brug dog penge og tid på gode film 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mp_3 d. 12-03-2010 21:52:14.