Jeg spiller med high settings og det kører flydende pånær når der sprænger alt for meget i luften samtidigt.
Det er et kendt problem, at folk med meget gode systemer ikke kan trække spillet ordenligt.
Jeg har kigget meget på forummet og jeg fandt et par gode fif. Jeg kunne nemlig også kun trække spillet på medium, men efter ændring på én ting kunne jeg køre high, ligeså godt som jeg kørte medium før.
Gå ind i dine dokumenter og find BFBC2 mappen. I denne ligger der en fil kaldet settings. Åben den i notepad eller lignende. Find linjen der hedder "DxVersion" og ændre den til 11.
Som standard står den nok på auto.
Jeg ved ikke hvordan det virker, men det skulle give dig DX10 effekter med DX9 ydelse, og det lader til at have hjulpet mig.
Nu du er i filen, så kig nederst efter FOV og ændre den til noget omkring 70. Det er dit field of view og vil give et billede der passer bedre til PC.
Mht. anisotropic har spillet en mærkelig måde at indstille det på. Hvis du kører 4x i BC2 skulle det svare til 16x i andre spil. Derfor vil det være spild af ydelse at have det på mere end 4x, hvis du skulle have haft det sat på mere.
Ligesom afslutning, husk på at multiplayer kræver mere af din computer end singleplayer. Derfor er det heller ikke så underligt at du kører SP bedre end MP.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Tenkin d. 13-03-2010 18:04:58.