MW2 er gameplay-mæssigt en slags videreudviklet counter-strike, hvor de har fokuseret på hurtigt gameplay istedet for store episke slag. Det kan man også se på grafikken, da alle horisonter, baggrunde osv. ligner en tegning med lidt træer på. Det ser bare grimt ud, og virker dødt og kedeligt.
Men det er ligegyldigt, da spillets koncept ikke omhandler kæmpe slag på åbne landskaber der skal virke levende og troværdige.
BC2 derimod er netop baseret på store slag på åbne landskaber med køretøjer, helikoptere osv. Og netop derfor er de gået rigtigt meget i detaljer mht. horisonter, levende miljø og åbne landskaber. Det hele er en del af banen, og man råder over kæmpe slagmarker, samt horisonter som rent faktisk ser ud som om de er tilgængelige at gå på, og ikke bare en tegning med en horisont malet på, ligesom i MW2.
Jeg foretrækker BC2, da MW2 keder mig grusomt. Jeg elsker det taktiske spil i BC2 man kan føre, det er nok det fedeste jeg har prøvet til dato. Det er muligvis det fedeste online-spil jeg har gamet til dato. Og ja, EA har haft problemer med deres servere, men ikke hos mig. Det har kørt upåklageligt hele tiden, udover da de skiftede hardware i deres severe.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MADZ d. 15-03-2010 14:50:24.