Nu bad du mig om at forholde mig til;
Det er tilgrin at forsvare usande data som nvidia skriver på deres egen hjemmeside". Da jeg ved at Allan (NoNig) er ret godt inde i de sager, giver jeg Nvidia medhold i at de tilsyneladende skabte den første rene gpu. Hvis du mener at det er usandt, bedes du mide beviser derpå.
Dette blev gjort med følgende;
nvidia PR's term for GPU er beskrevet her;
"a single-chip processor with integrated transform, lighting, triangle setup/clipping, and rendering engines that is capable of processing a minimum of 10 million polygons per second."
For at vende tilbage til #0;
Bl.a. denne betegnelse står for "blandt andet", kan være dette lysner lidt op for forståelsen.... Hele konteksten forudsætter at man trykker på linket....
Hvad vil i have? Hvis man laver en tråd som omhandler LOTR, skal man så også beskrive filmene fra ende til anden??? Eller aver man en fin henvisning til bogen????
Saml nu forhelvede løgene op fra gulvet.... Der er ikke redigeret i #0, det fremstår temmelig klart...
At i fik hæftet jer i én sætning, fra start af, og diskuterer kun herom, det har intet med hvad indholdet oprindeligt var afgøre.... Igen, tilbage til WWII referencen.... Hvis du fordyber dig i hele WWII, vil du så kun være i stand til at snakke om Stalingrad?
I såfald har jeg mistet synet, kan ikke se hvor du forholder dig til linket ud over GPU påstanden.