Mirror's Edge - Trial and error? Min bare.

Spil d.  15. marts. 2010, skrevet af NoNig
Vist: 334 gange.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 23:24:06
Svar/Indlæg:
23132/740
Møgfedt spil. Seriøst, pissefedt spil... hvis ikke det var fordi:
- "Samme" combo, giver forsk. resultater. Man skal nærmest ramme inden for en pixel.
- Møgtøsen kan kun klare to slag, og så er hun færdig?!
- ... trial and error.

Jeg kan holde til at skulle prøve mig lidt frem, hvad, en to-tre maks fire-fem gange. Men når man for 16. gang hører den samme "there's blues up ahead, you'll have to fight" mister man sgu lidt tålmodigheden.

... sorry. Bare lidt galde over et spil der kunne være rigtig fedt, i stedet for bare at være en weekends tidsfordriv.
Balanovic

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 23:35:19
Svar/Indlæg:
654/36
Hov Hov.. Møgtøsen? 😴
🤣

Mn det med blues up ahead, det er vel ikke hvor du lige er kommet udenfor? Det er da ret nemt?.. Klarede spillet på et par timer.. :yes:

** Tip ** Hvis man står stille, så tryk og hold D Eller A inde for at bevæge sig til siden, derefter hop og vend dig om så du kan holde W inde. På denne måde kan man få fuld fart på 😎 youtube det hvis det ikke er ordenligt skrevet ❤

--

Jeg syntes at det spil er perfekt som det er. Savner lidt mit 8800GT - Det med PhysX var fandme flot!

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 23:36:54
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

... har det til Playstation 😳

- Men jeg tror at jeg kan regne ud hvad du mener 🙂

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 23:46:36
Svar/Indlæg:
2534/80
#0 Puhh ha det kender jeg alt for godt med det spil, håber dog at min tålmodighed snart lader mig gennemføre spillet😉 For det er sgu på mange måder et rigtig godt spil.