Mig og min bror har lige købt hver sit af spillet, men vi kan desværre ikke spille på samme server :( Det var præcis samme problem vi havde dengang vi spillede BF2.
Er der nogen der har en løsning på det problem? Den skriver bare jeg ikke kan oprette forbindelse til serveren hvis jeg prøver at joine den som han spiller på eller omvendt. Men vi kan sagtens spille på hver sin server, men det er jo ikke noget ved
Jamen altså vi kører over en router der er sat til et modem. Mener du det skulle være ip'en på vores computere der er ens? Hvordan ændre man så på en af dem? Vi kan jo sagtens spille alle andre skydespil på samme server. Er det så bare battlefield der kun tillader en computer Per modem på en server?
Jeg fandt lige noget der måske kunne have interesse:
For those who are playing BC2 in the same network as another person: Many are experiencing getting kicked when a friend on LAN joins the same server. To fix this, in Steam: - Go to Steam's My games menu - Right-click on the BFBC2 and select Properties - From the General tab, click the Set launch options button - Add a different client port number on each machine between 27005 and 27032 in the following format: - Code: +clientport 270XX (Where XX is a different number for each system - do not use 27020)
Vi kører det over stram, nu kan jeg egentlig godt huske vi engang gjorde det ved counterwtrike også, siger tak for svaret, så må vi bare se om det virker en dag :) hvad gør man hvis vi ikk havde kørt det over steam?