hvad er det lige jeg skal læse?
du virker som om du ikke har sat dig ind i tingene, og råber op om "gebyrgribe" og skynd jer væk uden at have set dig for før du har handlet.
jeg har som privatkunde ALDRIG skulle betale gebyr for at sætte mine penge ind i min bank.
men derimod som erhvervskunde ved jeg at jeg SKAL betale gebyr hvis jeg kommer med småpenge, lige som når en ikke-kunde kommer med småpenge.
Det er logisk, det koster at håndtere kontanterne og det er det som du betaler for.
men jeg må jo sige, nu du kommer og advarer mig, så må jeg jo frygte for den dag jeg får en regning for de møder jeg har haft med min bankrådgiver, for de må jo så koste mig kassen...
Jeg synes det er utroligt at folk render rundt og piver over den slags, det er ikke bankens skyld hvis du ikke kan finde ud af at vælge den billigste måde at gøre tingene på, ligesom hvis du køber din pc igennem leasy på afbetaling, det er DIT valg.
Af samme grund må jeg da indrømme at jeg ikke bruger danskebank til min opsparing da jeg kan få en højere rente fra en net-baseret bank uden filialer.
man skal ikke græde over spildt mælk
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af PK d. 17-03-2010 21:32:53.