har lige købt en blu-ray film reg 2 hvor der ikke er valgmuligheder for tekster.. ffs.. troede der altid var på reg 2... æv.. er filmen Ip Man. er lidt ærgelig over det nu.. og seføli brudt folien.. men ja ja. der er jo engelske tekster så kan lade som om det er en import film.... ville lige dele min utilfredshed over mit køb specielt fordi der ingen steder stod noget om tekster på hverken cover eller infoen om den på hjemmesiden..
men uanset hvad er det en god film.. bare spørgsmålet om man selv kan sætte subs på og brænde ud igen på blu-ray vel og mærke. så kan jeg jo fikse den engang i fremtiden ??
har forresten fundet tekster lavet ud fra Ip.Man.2008.720p.BluRay.x264-AVS720 så man skulle mene de eventuelt ville passe.. så skal de bare hard\soft codes.. ikke helt inde i det endnu. men kommer nok 🙂
Sajmon - vil have dem på fordi mit hovedsprog er dansk 😉
tjaa.. vil helst køre den uden om min pc.. altså lave en ny kopy af filmen og så bare med dk tekst.. hvis det kan lade sig gøre.. let me divx men sidder uden bluray drev i min pc.. så må lave forberedelserne indtil jeg får købt en ny 🙂
Mener der er et software der hedder Convertxtodvd eller sådan noget, der har man mulighed for at tilføje subtitles når man converter til .img format, så bliver de hardcoded til filmen.