Roccat Kone

Diverse d.  18. marts. 2010, skrevet af QwQ
Vist: 203 gange.

QwQ
 
Superbruger
Tilføjet:
18-03-2010 14:36:54
Svar/Indlæg:
160/35
Hey HTW.dk!

Jeg har haft en Roccat Kone mus i næsten 1½ månede nu.

5/5 for alt virkelig! Alle pengene værd!

Men jeg har desværre haft dårlige oplevelser med den her igår/idag. Den er begyndt at bevæge sig mærkeligt, nogle gange reagere den ikke, andre gange var den bare langsommere end normalt og nogle gange hurtigere. Jeg så om der sad noget på undersiden af den som kunne forstyrre men det synes jeg ikke der var. Jeg pustede lige en gang i dens sensor "Proaim" og så virkede den igen som den skulle. Kan det passe at støv kan gøre sådan noget? det er godt nok dumt lavet hvis 1½'s støv ka gøre det...plus ka ikke se at der kan komme meget støv ind i den da den jo er på bordet hele tiden - hvordan kan støvet så komme ind under og op og sætte sig?!...Andre med det her problem?

Hold alt fanboy væk plz..Vil gerne se om der var en løsning eller sådan noget og ikke noget med "roccat er lort, køb den her"...

Ska siges at der er Kone V2'eren. :)
Hediki
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-03-2010 14:40:15
Svar/Indlæg:
1726/49
har også selv en Kone og er vildt glad for den. har dog endnu ikke oplevet det problem, men jeg oplevede det tit med min gamle logitech mus, den skulle lige blæses ren også kørte man bare videre så jo det har noget at sige med støv.
det forstyrre jo sensoren til at tro at der muligvis kan være 2 overflader som den så kan reagere på.


Michael1991
 
Overclocker
Tilføjet:
18-03-2010 16:14:59
Svar/Indlæg:
300/28
#0 ja de er ret gode 🙂