Elitebruger
Tilføjet:
19-03-2010 15:17:45
Svar/Indlæg:
1726/49
jeg fik kortet i tirsdags og det har kørt fint uden problemer, næsten da. havde problemer med ATI Overdrive, men valgte ikke at OC i stedet.
her i går havde jeg så det problem at blæseren ikke ville gå ned i hastighed før jeg tændte ATI Overdrive hvor efter jeg deaktiveret det igen også fungerede blæser fint igen.
her i dag har jeg så oplevet begge mine skærme går i sort, og de går ikke på standby. de tændte så kort efter med billede og alt var i orden.
så her for en lille time siden, da jeg kom tilbage til computeren var der nogle blå / hvide vertical striper på min primær skærm, skærm nummer 2 var bare sort, men ikke gået på standby.
alt i mens dette skete var lyden blevet til det man normalt hører på en BSOD.
da jeg så trykker på RESET knappen, kører blæseren på ca. 75% og larmer derfor en del, men da den så kommer til windows boot stopper det lige som windows login menu kommer op...
windows 7 begyndte så at finde infomationer på hvad der er gået galt og her er rapporten:
Problem: Video hardware error
Files that help describe the problem:
WD-20100319-1445.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
View a temporary copy of these files
Warning: If a virus or other security threat caused the problem, opening a copy of the files could harm your computer.
nu spørg jeg så jer...
er det DRIVEREN eller er det kortet der er gået i stykker?
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Hediki d. 20-03-2010 15:15:23.