Superbruger
Tilføjet:
20-03-2010 19:16:09
Svar/Indlæg:
121/70
kender du det jeg gik syg hjem fra arbejde, da jeg havde fyraften. ( fredag den 5/3 )
jeg har det rimelig skidt hele weekenden, og tænker ah det er nok bare en forkølelse, så jeg ringer ned på arbejde og melder mig syg. efterfølgende snakker jeg i telefon med min mor, og hun syntes jeg skal gå til lægen.
Jeg for så en tid hos lægen, og han kigger på mig og siger det er bare en forkølelse. og han siger så at det er lige meget om han gir mig 3 liter penicillin så bliver jeg ikke rask af det. jeg får så noget der hedder pectyl brystdråber, som skulle tag det værste af min hoste så jeg bedre kunne sove.
Der gik så et par dage hvor jeg fik det dårligere og dårligere og tænkte at det kan sku ikke være rigtigt det her.
så jeg for en ny tid hos lægen. jeg bliver så tilset af en anden læge denne gang. og for så at vide at det har intet med en forkølelse at gøre. men derimod en kold lungebetændelse.
det var jo lidt noget andet end det jeg fik at vide første gang, jeg for så noget penicillin med hjem mod kold lungebetændelse. og er langt om længe begyndt at ha det bedre.
Så nu håber jeg lidt at jeg kan komme på arbejde på mandag, efter 14 dages sygdom.
hilsen kaad
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Teresa d. 20-03-2010 21:01:04.