Jeg købte for 2 år siden høretelefonerne Aurvana X-Fi fra Creative. De har virkelig været et glimrende køb både lyd- og støjreducerings mæssigt. Jeg står dog med det problem at mit kabel er blevet bøjet og lyden er blevet dårlig.
Mit problem er, at Creative har lavet kablet sådan at det skal have en vinkel på 90 grader i enden for at kunne komme ind. Jeg har søgt overalt på nettet og i butikker, men det ikke til at finde? I forgårs skrev jeg til Creative men de kunne ikke hjælpe mig heller. Synes det dårlig service når man giver så mange penge for et produkt. 1500 kr.
hvad mener du med at dit kabel er blevet bøjet, er vel meningen at kabler skal ku bøjes. 😛 Måske er det stikket du mener ellers giver det ikke den store mening for mig må jeg nok indrømme 😳
Det er imo rigtig kikset, at de ikke kan levere en relativt simpel stump, til et ret dyrt headset. Det ville jeg også forvente at de kunne, hvis jeg havde brugt den slags penge på deres grej.
Når det er sagt: Jeg ville helt klart gøre som #3 skriver. Hellere fuske noget sammen, end smide et par dyre hørebøffer ud.
Måske jeg fik forklaret mig dårligt i farten hehe;) Det er stikket (den del man sætter i computerens lyd-udgang). Der er opstået en løs forbindelse der desværre. Havde håbet på Creative i deres online store solgte løse dele af den slags. Gør de så ikke. Men tjekker lige nogle af jeres råd ud nu. Problemet med mine headphones er, at stikker skal sættes op i en fordybning. De fleste stik man kan købe er for tykke til at komme op. Håber forklaringen giver mening. 🙂
hvis stikket er i stykker er man nød til at klippe ledningen over også montere et nyt stik, det kan vlre lige eller vinklet stor eller lile det kan du jo selv bestemme. creative sælger ikke reservedele.
de ombytter eller laver det er ikke virker hvis der ikke er øvet vold på det.