Overclocker
Tilføjet:
23-03-2010 19:40:59
Svar/Indlæg:
7/2
Nok engang må jeg ty til alle jer geniale mennesker på hwt, da min viden igen har vist sig utilstrækkelig.
Jeg har nettop fået mit nye mediecenter op at køre og det er intet mindre end herligt, men i den forbindelse vil jeg selvfølgelig gerne køre netværksdeling mellem min bærbare og htpc'en. Problemet er bare at jeg ikke kan få skidtet til at virke.
Jeg har windows 7 på min htpc og vista på den bærbare. Jeg har delt det drev på mediecenteret som jeg gerne vil kunne styre fra den bærbare, og jeg kan da også finde drevet og undermapperne. Men når jeg dobbeltklikker på de mapper jeg gerne vil håndtere så får jeg en fejlmeldelse om at jeg ikke har adgang til mapperne - laver jeg en diagnose så lyder meldingen at mappen er tilgængelig men at den brugerkonto jeg har logget på med blev nægtet adgang. Jeg kunne sagtens forestille mig at problemet er simpelt at løse, men nu har jeg efterhånden rodet i så mange menuer at jeg er bange for at jeg gør mere skade end gavn. Derfor håber jeg at nogen her kan hjælpe. På forhånd tak.