Overclocker
Tilføjet:
24-03-2010 17:05:41
Svar/Indlæg:
221/60
Hej:)
Jeg har tidligere haft indlæg herinde vedr. køb af bærbar, men endte alligevel med ikke at købe én. Men nu står jeg ikke desto mindre i en situation, hvor jeg, inden så længe, SKAL bruge en bærbar, og jeg er begyndt at kigge mig lidt omkring efter en.
Jeg har kigget på ASUS UL30A og UL30VT, som jeg ser lækker ud (på billeder, har endnu ikke set én). Desuden passer størrelsen og vægten mig godt, dejlig transportabel. Det eneste problem er prisen, som jeg synes er lige i overkanten. (Ca. 5000 kr.)
Så faldt jeg over MSI's X340, som jo er en ultra transportabel og let, og så er den billig. Men jeg synes det er svært at overskue specifikationerne. Jeg har læst en masse review, som omtaler dårlig bygningskvalitet, som vil blive ordnet på en senere version. Men hvordan ved jeg om det er "den senere version"? Derudover er der problemet med batterilevetid, jeg har læst mange forskellige tal, alt fra 2,5 til 8 timer. Hvordan finder jeg det rigtige tal?
Så er der et sidste problem. WINDOWS Vista - det er klart computeren ikke trække Vista. Men vil det være muligt at opdatere til Windows 7, eller er der måske et sted der sælger computeren med 7 installeret?
På forhånd tak for hjælpen! :D