-> #49
Jeg bukker ydmygt 😳 😀
-> #50
... ja, eller så skyder jeg den næste tosse der forsvarer kopisikring. Der må findes mindst éet fjols, for ellers var lortet ikke blevet opfundet.
- måske det er en sammensværgelse?
At man "opfordrer" til kopisikring, alene ved besværet med at skulle afspille alle mulige formater, have diske til at stå fremme, og ikke mindst distribution. Altså, sende de fysiske film frem og tilbage, designe covers osv.
Så i stedet, "lækker" man filmene til nettet, og lader folk selv hente lortet. Film- og musikindustrien arbejder så sammen med internetudbyderne i et skyggeråd, hvor de finder frem til de optimale båndbredder, og langsomt vænner folk til at streame og downloade film online.
Når så alle Verdens lande er på nogenlunde samme niveau, lukker man ned for lortet med hård hånd (vi får jo jævnlig smagsprøver i form af søgsmål og lukning af torrentsites), så vi kan vænne os til tanken.
Derefter sænker de priserne på online leje- og købefilm, så vi igen kan vænne os til hele måden vi ser film på, samtidig med at en biografbillet kommer til at koste kr. 150,- og en pakke smøgere kr. 500,-
... det hænger sgu sammen det hele.
Eller!
Så er det bare nogle sølle sørgelige magtliderlige idioter som var for dumme til at blive bibliotekarer, som har opfundet lortet.
De må jo have en defekt, jeg mener... Intet normalt menneske ville kunne se fornuft i at smide kopisikring på medier der bliver solgt. Piraterne henter jo alligevel lortet, så hvordan kan det ellers retfærdiggøres?
Fucking mongoler!