Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2010 20:39:58
Svar/Indlæg:
1636/115
😲 😲
Yes, cola i min lappy!
Ved ikke hvad der skete, men lige pludselig skubbede min mongol hånd til et glas cola. Ikke at det er unormalt, har før gjort det med rødvin osv, men denne gang stod min bærbar LIGE ved siden af. Den var tændt og det røg op på tasteturet og lidt ind af siden og under den. En virkelig sjasketur.
Heldigvis er det en af de der smarte hvor der ik kan komme ting ind igennem tasteturet hvis man nu spilder, så der skete ik noget med den i første omgang. Det var først da jeg tog den op for at redde den og hælde det ud af den, hvor det sagde splffffff... Så slukkede den. Har taget batteriet ud af den og den tænder fint uden batteri med opladeren i.
Mit spørgsmål er så, hvad gør jeg`? Der er helt sikkert kommet cola ind i den, for det løb ud af den da jeg vendte den på hovedet, og det var ik kun fra tasteturet... Den starter fint op bortset fra højtalerne skratter, harddisken larmer, og der er lysegrå skærm i 5 sek ved post og inde i windows.
Skal jeg bare lade den tørre en dag og se hvad der er sket, eller skal jeg handle nu?
Den er slukket og batteriet er taget ud af den.
Det er en HP TX1345.
På forhånd tak! ☹