hej alle samme. jeg ved godt det her er en longshot og ved folk er venlige her inde, men står og mangler en rygsæk ala den her: http://www.stadium.dk/sport/fr... har kiggede de forskellige sider igennem skisport.dk dba.dk guloggratis.dk statium.dk men syntes ikke jeg kan finde nogen der fungere til en rimelig pris red 200-250 kr hverken brugt eller nyt ?
så hvis i har en i kbh område da jeg skal af sted mandag ville det være super. evt et sted hvor de har et "super tilbud" på noget ala det.
krav til den skal være mere mellem 12 og 22 L stor og skal kunne lukkes på mavnen og side godt da det en ski tur den skal bruge til 😐
Om HWT tillader annoncer for absolut ikke pc relaterede varer, er jeg lidt i tvivl om. Men handel hører i hvert fald ikke til i det almindelige fora. Det har vi Køb/salg til.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 25-03-2010 12:20:10.
#3 Det gør de ikke har jeg fundet ud af for nylig, måtte ikke sælge min affugter herinde. Men det står ikke klart i retningslinierne, så de lovede at kigge på det.
#7 det kunne da godt have interesse.... du kan evt lige smide et nummer som pm :) da det går lidt hurtiger med handel hvis det viser sig at jeg kan bruge den 🙂