Overclocker
Tilføjet:
26-03-2010 14:43:08
Svar/Indlæg:
145/30
Hej HWT.
Jeg sidder sammen med en ven, foran en computer og ser lidt ting på youtube osv. da det ringer går han til time, og da jeg har fri sætter jeg mig ved computeren efter han har logget af sin bruger. lige da jeg tager musen, er der en lille piger til højre for mig som nærmest river musen ud af min hånd og siger. "den er holdt". jeg siger så at hun ikke kan holde den og jeg har ret til at bruger computeren. da jeg siger det og tager min mus igen, så trykker hun på start knappen så min computer lukker ned, og så river hun stikket til skærmen ud af stik kontakten. jeg ånder let ud og prøver at finde kablet igen. imens jeg prøver på det sidder hun og sviner mig til og kalder mig skældsord. jeg får sat stikket i igen og begynder at surfe lidt rundt på nettet. hun sidder og siger grimme ting om mig og kalder mig skældsord, det gør hun i to minutter cirka. så tager jeg stille fat i hendes overarm med tre fingre og siger at hun skal lade være med at sige grimme ting om mig og lade mig være i fred. hun nikker så. så høre hun en sang på en to tre min. så begynder hun igen. men ikke nok med at hun siger grimme ting, så begynder hun sku også at slå mig. hun slår mig to gange, og så fem hurtige slag på min arm. da hun skal til at slå mig sjette gang, tager jeg fat i hendes arm og siger. "Nu holder du kræftemde op, er du med?. ellers henter jeg en lære." med en lidt hård tone, men jeg råber ikke. hun kigger bare væk. så 30 sekunder efter så begynder hun fanme at trykke på min høre museknap og rykke i min mus. så prikker hun til min hånd og trykker på min mus igen, mens hun kalder mig skældsord. så futter min lunte af, og siger mens jeg rejser mig. "Det var Kraftedeme Dråben" hvor jeg så går hen efter en lære. først kigger jeg ind på kontoret, der er ingen. så kigger jeg ind på læreværelset hor der sidder en. jeg spøger så om hun ikke godt vil komme og flytte den lille pige væk. hun spørger så hvem det er. jeg vidste ikke hvad hun hed, så jeg forklare hvordan hun ser ud. da vi kommer hen til computeren igen er hun løbet væk. så er der en lille dreng som siger hvor hun er. og hende læren jeg fik fat i, henter så en pædagog som passer dem. der kommer så en pædagog hen og spørger hvad der er sket. jeg fortæller så hele historien. hun ser ikke overrasket ud, men nikker bare til siden med hovedet, og siger at jeg har haft en utrolig god tålmodighed og at hun vil snakke med hende. det var tydeligt at se på hende at det ikke var første gang at pigen havde gjordt sådan noget.
Jeg vil bare lige høre jeres mening om de handler jeg tog og om i syntes det er iorden at en piger fra anden klasse kan opføre sig på den måde. jeg syntes ikke det er ihvertfald. 😕
Det skal så lige siges at hun har provokeret mig og mine venner mange gange før, og at den her episode tog omkring ti min før jeg hentede en lære.