-> #26
Jeg synes så lige, at nVidia skal have et lille forsvar herfra. De blev, noget så grusomt, buttfucked af Microsoft og Intel, da de skulle lave en DX9 chip. Ikke fordi at jeg er ekspert i programmering eller chipdesign, men at skulle lave et helt nyt line-up, "i blinde", kræver sgu noget af sjælen.
GTX 480 er heller ikke alene rettet imod gamerne, hvilket nok er det der snyder os. Ikke at det skal være et argument eller noget, for det gør jo ikke løsningen mere attraktiv, men nok snarere være opmærksom på, at nVidia har andre kunder end gamere. De har også bredere interesseområder end ATi (så længe vi holder AMD og ATi adskilt), hvilket tjener til deres ret.
Når alt det er sagt.
Så skal de bare fucke ned fra det spotligt og jeg skal gladelig levere et par rådne tomater i nakken af dem. Personligt, har jeg længe ønsket at se dem få en over nakken. Det gik altså bare lidt for godt ligepludselig, og så blev forbrugerne snydt.
Men!
Det er/var kun for at glæde mig over hvad de så ville komme med. Hvem ved? Måske et nyt Geforce3?
... jeg lever stadigvæk i drømmen 😳 ❤