Underlige spørgsmål .. normalt når man har sådan nogen quiz'er så er spørgsmålene lige til ... f.eks. den med kølerne ... man kunne kun finde deres twinr eller hva den nu hed på hele MSi.com...
Nå men jeg har jo nok bare ikke fortjent et kort, hvis jeg ikke kender svarene 🤣
Zazzy fu! :DD Ej jeg tror nu også jeg har svaret på 4'eren, men synes nu egentlig den var ret svær =/ Ikke et spørgsmål jeg kendte svaret på i hvert fald.
Kan sige saa meget, at de har stavet et af koelernavnene forkert i spoergsmaal 4. 😛 Dog lykkedes det mig alligevel kun at finde to af dem, saa mit gaet blev det, der loed mest usandsynligt.. 😕
tror lige det er her jeg hopper over..men skam spændende at se hvor mange af dem der absolut ikke ville eje dette kort, der alligevel forsøger sig.. 😛 😳 🤣 🤣
Tror jeg beholder det hvis jeg vinder. Synes det er ret fedt det med at der er en køleplade i toppen som bliver meget varm. Kunne da være mega-fedt at kunne sige at jeg kan stege bøffer i min pc 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af CF d. 27-03-2010 19:42:22.
Jeg kunne ikke finde nogen køler med navnet Turbine, så jeg går ud fra det går på referencekøleren. Eller også er det en der er udgået, men man burde kunne finde den alligevel på google. Hm...