Hej, jeg skal til at købe mig et nyt graffikkort, og tror det bliver ati denne gang. Har lige været inde på edbpriser og kigge, men forstår ikke hvordan at en HD 5770 kan være bedre end en HD 5870 og en HD 5970 black edition og så samtidig være meget billigere???. Kunne være dejligt med lidt hjælp og nogle forslag:).
# Der er mange andre parametre end hastigheden der afgør et grafik korts hastighed: Hukommelses båndbredde, antal af pipelines osv. En Bugatti Veyron har flere heste end en Formel 1 bil, men F1 bilen er langt hurtigere rundt på en bane.
#9 Det er ligesom med folk der tror at et kamera med 20megapixel nødvendigvis skulle være bedre end et med 10megapixel. Eller at en 3ghz processor nødvendigvis er hurtigere end en med 2ghz.
i know🙂 altså hvis du vil ha et skal du da være velkommen, men du skal ihvertfald os skifte processor🙂 var ude ved en kammie idag som har en E8400 der kører 4500Mhz og den ku ik trække mit ordentlig🙂 så skal du ha et 5970 vil jeg forslå en quadcore os🙂
jo det kan den godt, men du skal ik køre noget hvor den sån RIGTIGT skal lave noget så kan den godt crashe.. Vi prøvede at køre en 3Dmark vantage, men den kom knap nok igang før den lukkede ned😀