Normalt ser jeg ikke dette program, er egentlig ret ligeglad med den slags latterlige udsendelser. I dag er jeg så af diverse årsager(passer min søsters børn) nødsaget til at se det.
Og hvad vælter så ud af skærmen? En slikket møghvalp 🤡 der voldtager og skænder en af de fedeste sange nogensinde: Steppenwolf's "Born to be wilde"(http://www.youtube.com/watch?v... )
Meget kan jeg tolerer,men ikke dette! :no: Folk kan pisse på min religion(Nærmere mangel på samme), min race, mit land osv.
Overvejer stærkt at starte min personlige "Jihad" mod DR og deres voldtægt af min kulturarv. 😎
Ja, men der er jo snart ikke grænser for, hvad der er lovligt i x-factor verdenen. Jeg overvejer også at sagsøge. De måtte gerne tage mine penge, hvis de bare lavede noget ordentligt tv, men det er jo slet ikke tilfældet ^_^
#0 har min dybeste sympati, kan næsten mærke hvor dårligt du har det 😛 overlader endda meget gerne stue, tv og xfactor til min kæreste på denne tid og har gjort dit i flere uger nu, til stor glæde for os begge.. 🤣 🤣 :yes:
#2 Det er ikke så meget det latterlige i selve konceptet, men de kan sgu da holde sig til at ødelægge pladderpop og andet skodmusik. Rock skal de bare holde deres urinbefængte kleptomanpølser fra.
Jeg har lige pludselig fået en helt anden forståelse af muslimernes vrede, da man misbrugte deres profet. Nogen der har nummeret til Bin Ladens mobil?
dette medieluder show vil ingen ende tage - og den dag der ikke er mere x factor kommer der et andet talentløs idiot program (dem samler tv3 iøvrigt på).
#4 kan kun erklærer mig 100% enig...men for ikke at skulle igennem samme omgang som du lige har været igennem, holder jeg mig her nede i stueetagen og med noget Dream Theater eller Pink Floyd i ørebøfferne.. :yes: 😛 f.eks Meddle albummet holder den dag idag :yes: :yes:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 27-03-2010 21:21:57.
#4 Haha. du sammen ligner lige en rock sanger til deres hellig profet ? det er fanme blasfemi på høj plan. OG nok ikke noget du skal sige videre når nu du ringer til ham Bent Larsen. ro på det er jo bare en sang !!
#0-6 jo mindre i kun kan tage dr1 og i af en eller anden grund ikke kan gå væk fra jeres tv og den røde power knap mangler. så fair nok brok jer til i skammer jer. men så længe i kan SLÅ væk så gør det.. ingen tvinger jer til at se dr1 :P det er alligevel en skod kanal. og lur mig ikke om den eneste grund til i er på kanalen er X faktor,. :P
Men et godt råd ku være at sætte en fed film og nyd jeres lørdag..
#7 Læs #0. Jeg er tvangsindlagt til det. Kan du forøvrigt betvivle at ægte rock-musik ikke har ligeså stor betydning for mig, som religion har for andre?
#7 øhhhhh som du måske kan regne ud, har jeg helt og aldeles fravalgt tv iaften..Hvilket alene det faktum at jeg skriver her på sitet måske kunne have givet dig et vink om.. så ingen afbryder eller kanalskifter knap til mig tak 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 27-03-2010 21:40:39.
Kan forresten fortælle at ingen af de deltagere som har været med i liveshowet både i år (bortset fra de tre finalister) og sidste år har stjernenykker. De var sku meget søde allesammen.