Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2010 20:15:04
Svar/Indlæg:
2151/51
Jeg bestilte for 3 uger siden en pakke, firmaet lovede at sende den, så jeg kunne få den inden weekenden (skulle bruge den til gave). Det gjorde de så ikke, og jeg købte varen et andet sted. Snakkede med firmaet som havde lovet at sende pakken, og de sagde jeg skulle nægte modtagelse når posten kom. Det gjorde jeg så.
Undrede mig så lidt over hvornår de ville indbetale pengene på min konto. Da der var gået ca. 2 uger besluttede jeg mig for at kontakte firmaet. De siger de ikke har fået pakken retur og jeg skal kontakte Post DK. (Har ikke kontaktet dem endnu, gør det i morgen, Mandag)
Men tænker jeg så.. Er det virkeligt mit problem? Jeg har på intet tidspunkt set den pakke?
Når jeg tjekker T&T nummer på Post Danmarks hjemmeside ser det sådan ud (lettere redigeret):
- Modt. nægtet, retur til afsender
- Retur til afsender
- Ankommet til Pakkecenter
- Fejlsorteret
- Ankommet til omdeling
- Udleveret til liberalt erhverv
- Videresendt til Internationalt Postcenter
- Ankommet til Københavns Pakkecenter
Sporet ender altså blindt den 17. Marts. I KBH? Firmaet ligger i Midt Jylland :)
Det er altså 12 dage siden pakken var i KBH og der er ingen opdateringer efter d. 17.
Kontakter som sagt Post DK i morgen for at høre hvad der sker.
Men ville lige høre herinde om der er nogen der ved, om det er mig der kommer til at hæfte for pakken hvis den er væk?
Jeg nægtede jo modtagelse, så pakken har jo aldrig været i mine hænder?
Håber nogen herinde kan hjælpe :)