De priser som står på SHG´s hjemmeside er bare de anbefalede fra deres leverandør , når varer er i landet så skal du bare se en forskel om de er dyre kan diskuteres min oplevelse er at de ikke er det og langt hurtigere til at levere.
Når du tjekker priser hos Shg er der lagt fragt på som om det kun er et vare køb men skal du ha flere varer kommer der ikke ekstra porto på for de varer så prøv at tjekke samlede priser ud og se hvad resultat så er.
Komplett har også varer de er alt for dyre med hvor andre kan yde en meget mere interesant pris, faktisk er det også set at de har en lav pris på en vare som ikke er på lager og bestiller man så bliver ordre ikke sendt til den lave pris men en højere.
Handler selv hos Komplett, Shg, Proshop og til nød Dustin alt efter hvor meget det haster og hvem som har rigtige pris, bruger sjældent edbpriser længere da den er ved at være ubrugelig så lidt arbejde og søgen giver bedre resultater.
Leverandører i Tyskland og England kan også være en fordel og levering er ikke nødvendigvis længere, handler jeg i Tyskland har jeg varer billigere og hurtigere end ved Komplett og Dustin.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gylle d. 29-03-2010 16:04:42.