Måske "folks" harme udtalelser kommer sig af misundelse?
Nu vil jeg ikke svine nogen til her eller noget, men prøv lige at følge mig alligevel.
Folk der brokker sig over, at iPods og iPhones "kun" kan bruges med iTunes, skyldes vel at de i regelen gerne vil have en iPod eller iPhone?
Folk der brokker sig over, at MacBooks, Mac Pro og iMacs koster så meget mere end en PC, skyldes vel at det kun er prisen de brokker sig over?
Mange der brokker sig over Linux og Mac OS X, skyldes vel kun manglende kendskab osv.?
Ikke at det gør mig noget, overhovedet ikke. Jeg bryder mig heller ikke om overgreb på børn, krig og avocado. Sådan er vi jo så forskellige.
Men der hvor kæden hopper af for mig, er når der ryger kommentarer som: "Folk der køber Apple er uintelligente og grimme" og "Folk der ikke kan lide Apple er uintelligente og grimme"
Jamen! Kan vi så ikke bare blive enige om, at vi allesammen er uintelligente og grimme?
Hvis man har så meget imod et produkt, så lader man være med at købe det, right? Jeg køber jo netop, af selvsamme grund, ikke avocado, men jeg sviner heller ikke folk til der elsker denne frugt?
Hvorfor skal der bindes kommentarer på, som man kun hører i politiske diskussioner, propaganda og deslige?
Hvad er det lige der gør, at "folk" kan hoppe helt op i det røde felt, bare pga. et stykke elektronik? Det er jo lige så sindssygt som dem der går helt amok over religionsspørgsmål. Er det bare fordi folk ser en doktrin og ikke et stykke forbrugerelektronik?