Nyt headset hyler s:

Diverse d.  31. marts. 2010, skrevet af simonlol
Vist: 432 gange.

simonlol

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2010 16:03:26
Svar/Indlæg:
39/14
Hejsa, jeg har lige købt et nyt headset, et Razer Barracuda HP-1 som et tilsluttet mit onboard lydkort.

Alle tidligere headset jeg har haft har været usb, men dette er med minijack stik.

Mit problem ligger i af det er en konstant hyletone i headsættet når det er sat til, lige gyldig hvilke indstillinger jeg bruger(5.1,stereo osv.)
Og når jeg sidder og surfer på nettet, åbner nye vinduer og scroller op og ned, så ændre lyden sig, helt vildt underligt.

Hva kan det skyldes? og evt. en som har en løsning på det?

Mvh. Simon S.
Saint

Elitebruger
Tilføjet:
31-03-2010 16:15:22
Svar/Indlæg:
1971/31

Prøv eventuelt et andet headset, det kan også godt være det er dit lydkort som er skidt....

Men mange headset har desværre en lyd når de arbejdet, er noget med strømvandringden i det som er svær at undgå, men mange headset er skruet sammen at lyden vil ligge uden for det menneskelige øres opfattelse....

simonlol

Overclocker
Tilføjet:
31-03-2010 16:21:19
Svar/Indlæg:
39/14
#1 - Har lige prøvet mit sennheiser som jeg bruger til min ipod, de siger ikke noget, men det er også bare alm minijack stik kun.

Men man skulle da tro et headset til 600kr var skruet sammen på en måde at det ikke gjorde det s:

- Men som du siger tror jeg også det er noget med strømmen, for den gør det kun når USB(strømkilden) er sat. Og headsettet virker jo kun når det er sat til.