Martin: Du er den værste af os alle. Du undlader, med én undtagelse som jeg vender tilbage til, at forholde dig til fakta. Du går i stedet efter at få afløb for din frustration over at "dit" firma ikke leverede varen denne gang, ved at angribe folk på nogle ligegyldige punkter. Eneste argument du har forsøgt dig med, formentlig velvidende at 480 er en lemon af de værre, er "physx". Det har du så fået en del kommentarer på, hvori folk på forskellige måder har gjort rede for, at physx er en ligegyldighed ift om man skal vælge Fermi.
Ydermere: når du så fanges i disse ting, holder du bare kaje, og lader som om solen skinner. At undlade at forholde sig til modargumenter, for selv at kunne blive i troen (eller at undgå at tabe ansigt), er dels småligt, men også varemærket for fanbois af enhver art (uanset om vi taler religiøse fanatikere, eller som i dette tilfælde hardwarenørder).
Langt størstedelen af folk herinde, har måske nok en forkærlighed for et af de to større mærker, men vælger generelt efter hvad de får mest ud af. Jeg har eksempelvis haft fire Nvidia og tre ATI kort i den relativt korte tid jeg har gået op i hardware.
Tør øjnene, eller med andre ord: man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus.
-edit-
Jeg synes faktisk ikke at klippet var særlig morsomt. Hellere noget med en pc der lettede, sugede alt i værelset ind i den, eller forårsagede et afbrændt ledningsnet i huset. Noget mere virkelighedsnært MAO 🙂
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Johnny d. 02-04-2010 13:18:34.