Microsoft Security Essentials opdatering

Diverse d.  02. april. 2010, skrevet af epd
Vist: 1271 gange.

epd

Overclocker
Tilføjet:
02-04-2010 20:32:10
Svar/Indlæg:
54/55
Hej hwt,

Jeg bruger MSE og er ganske tilfreds. Indtil for nylig opdaterede den automatisk definitionen, som jo er stort set hver dag.

For nylig var der som en programopdatering, som opdatering, og det opdaterede jeg selvfølgelig til. Problemet er så at nu opdaterer den definitionen gennem Windows Update hvilket er voldsomt irriterende når den gjorde det automatisk før.

Er der nogle der kender en løsning på dette?

PS. Jeg har ikke sat Windows Update til at downloade og installere opdateringer, da der er visse jeg ikke vil have. Det er ikke en løsning for mig at slå dette til.

Håber I kan hjælpe :)
besse

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2010 22:15:40
Svar/Indlæg:
1326/83
Stoppede selv med at bruge Security Essentials for et stykke tid siden. Alt for mange irritationsmomenter.
Hvis du overvejer at skifte til et andet program kan jeg godt anbefale Avast. Bruger næsten ingen ressourcer og kører upåklageligt. 🙂

Kirsby

Superbruger
Tilføjet:
02-04-2010 23:42:15
Svar/Indlæg:
1214/62
Hmm har ikke det problem #0, kører som det plejer.

#1 Er nu stadig godt tilfreds med mit MSE, det jo fantastisk, og vildt det kan finde så mange virus som andre ikke kan, fantastisk produkt!

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2010 08:53:08
Svar/Indlæg:
1915/57
#1 hvad er det for irritations momenter? Jeg oplever ingen ting,det passer bare sig selv og gør hvad det skal.

Og #0 må man spørge hvad grunden til at du ikke vil have alle updates er?

For mine definitioner kommer også med update og jeg har bare sat den til at hente og give besked. og når jeg så opdager der er besked så installerer jeg.

CerB

Elitebruger
Tilføjet:
03-04-2010 16:53:55
Svar/Indlæg:
392/18
#2 hvilke programmer finder mse mere end ?