Nørd
Tilføjet:
05-04-2010 09:57:57
Svar/Indlæg:
141/13
Hej,
Jeg vil have noget frisk luft i min PC. Har kigget lidt omkring, og føler mig draget af Noctuas kølere fordi de er så støjsvage, og samtidigt leverer ret effektiv køling. Derudover vil en NH-U12P eksempelvis også kunne sidde på en I7 processor, når jeg skal have sådan en i stedet for min E8400. Der er nogle af jer der foreslår xigmatec, og jeg kan godt se hvorfor, men jeg synes støjniveauet er en anelse for højt på deres kølere. Så hellere give noget mere, for en næsten lydløs PC er sgu godt nok lækkert at have.
Derudover regner jeg med at skifte kølere på min 2 HD4850 kort, hvor det ene dog tager 2 slots og har en ret heftig køler fra sapphire. Så er ikke sikker på om den køler er god nok, eller om jeg skal skifte den. Der er sandsynligvis bedre airflow omkring det kort, da det sidder tættere på både CPU og PSU samt kabinet blæser. Har tænkt mig at hive 2 stk Arctic Cooling Accelero Twinturbo hjem til denne del af projektet. Medmindre selvfølgelig I har bedre forslag.
Grunden til jeg vil have ny køling er at min maskine crasher når jeg spiller Heroes of Newerth, og jeg er ret sikker på det er grundet varme. Har set temperaturer på over 100 grader på det ene gfx og på min cpu, så regner med at HoN (der jo bruger alt hvad der er af kræfter i maskinen hele tiden) får bægeret til at flyde over.
Lad min endelig høre hvad I synes.
Mvh
Sneaky