Overclocker
Tilføjet:
06-04-2010 15:49:25
Svar/Indlæg:
2/2
Hej, det er rimelig meget tekst, så spring evt. til problemet
Intro
Jeg er den uheldige ejer af en 2,5 år gammel Zepto Znote 3415W bærbar, men den har sgu fungeret tilfredsstillende fra jeg fik den, indtil for nylig og desværre er Zepto gået konkurs, så de kan ikke hjælpe mig.
Jeg ved godt at det er en gammel bærbar og er egentlig tilfreds med at den har holdt i så lang tid, men jeg er sgu lidt for grådig til at købe en nye, når den gamle stadig "virker".
Specifikationer
Titel: Zepto znote 3415W
CPU: Mobile Core 2 Duo T7700 (2.4 Ghz)
GPU: GeForce 8600M GT 512 GDDR3
HDD: Hitachi 200 GB
Styresystem: Windows 7 64-bit
Skærm: Aner det ikke, men anvender normal widescreen opløsningen 1280x800
Problemet
Når jeg starter bærbaren, viser skærmen det normale med bios startup, men i 6 ens displays (2 lodrette rækker og 3 vandrette).
Den bliver ved med at vise disse 6 ens displays, indtil den når forbi den første windows loader (jeg mener; første gang man ser en windows relateret loading screen), efter det går skærmen sort.
Men hvis man så "klappe" skærmen ned og åbne den igen, viser skærmen kun et display som den skal, men i en forkert opløsning (oftest 1024x768) sådan der kommer sorte kanter i displayet (de sorte kanter kommer kun i bunden og højreside af displayet).
Spørgsmål
Ville det overhovedet hjælpe at formatere og geninstallere windows, når fejlen kommer før windows?
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Lyder bærbaren til at være helt fortabt?
Hilsen Jesus
Tråden blev redigeret 4 gange, sidst af Sajmon d. 06-04-2010 22:02:37.