Må indrømme at jeg ikke lige kan se hvor andre Apple produkter kommer ind i denne tråd...Står jo tydeligt i tråd start at det er Ipad som har et problem for mange mennesker, rigtigt mange hvis man skal tro deres eget forum og ved at skrive det i google.
Apple er skam fine varer i mine øjne om de er pengene værd er en smags sag...
Men det jeg frygter er at måske er det blevet en mindre overraskelse for Apples leverandør at der skulle laves så mange så hurtigt og har sjusket med kvalitets styrringen eller software ikke er testet grundigt nok.
Er jo ikke optimal omtale de får , særlig ikke for de som ikke er fanboys som alligevel har overvejet at prøve deres produkter, der vil nok falde en del fra i start og måske havner ved det nye fra microsoft i stedet når det kommer.
Men som Simon Spies sagde al omtale er bedre end ingen omtale 🙂
Tro nu ikke at der flames mere om Apple eller Nvidia end der er blevet af andre mærker Windows, Ati og Amd er flamet lige så meget igennem tiden uheldige er bare at der samtidig er 2 nye produkter som er kommet som måske har fået en mere eller mindre heldig start samtidig og at det ikke er billige produkter og så forventer de fleste at det bare kører fra start.
Ser heller ikke denne tråd som værende flame fra start men som en info fra en seriøs kilde og søgte svar på om det var et problem eller en lille and...