Er i gang med at pimpe min pc lidt, og det indebar flere fans i mit kabinet. Mit kabinet er et NZXT M59, super fedt, der fulgte to fans med, og nu har jeg købt 3 mere som kom ind af døren fra tyskland idag http://www.caseking.de/shop/ca... . De to første monterede jeg uden problemer i toppen, men den der skal sidde foran i bunden, kan jeg ikke komme til at skrue fast, så er der nogen der kan hjælpe?, haft samme problem?, eller bare god råd til hvad jeg skal gøre?
Her er nogle billeder jeg har taget der burde kaste lys over min situation hvis min forklaring ikke var tilstrækkelig.
hvis du prøver at sætte en 80mm fans på en 120mm fatning kan jeg godt forstå dit problem 🙂 ej nogle gange passer de ikke, ved ikke om ci snakker om 2-3 mm ellers må du bore et stører hul i dine fans, du kunne jo starte med 1mm mere hul i hver, og så 2 for at se om de passer,
Nej skruerne passer, og hullerne passer med hullerne i mit kabinet, men den eneste måde jeg kan komme til, er at skrue hele vejen igennem begge huller, ind i fatningen, hvilket den lille skrue ikke kan da den er ALT for kort :S
#6 jeg kan ikke få en skruetrækker gennem det første hul :( så jeg må vel finde sådan nogle lange skruer, men kan sådan nogen fåes i almindelige byggemarkeder ? :)
#8 .. Ja, det kan du. Tag en af skruerne med og vis den og spørg. Men som jeg skriver i #7 så¨er du ligeså godt tjent med at bore ud så der er frigang for skruen så den kun binder i kabinettet. Hvis du så mangler et bor i den størrelse så skal du afsted til byggemarkedet alligevel...