Jeg har besluttet mig for at skulle eksperimentere lidt med noget vandkøling til cpu'en, og efterfølgende overclocking.. Jeg er desværre helt ny på dette område, så har derfor brug for vejledning. Mit budget er yderst begrænset, og lyder på: 1000-1500kr, ser dog helst det bliver så billigt som muligt.
2 ting umiddelbart jeg ville ændre, jeg ville tage den anden ek pumpe (altså storebror) og tage et andet kølehoved, det er på ingen måde 450kr værd....
#1 Ja self. også vand og slanger. - regner med Feser 1, ... men slanger er jeg stadig lidt usikker på.. Men har du en bedre idé ang. kølehoved, for det var den jeg efter er review fandt bedst. :/
Altså såvidt jeg har læst mig til er det kølehovede faktisk ret godt, men det er en af dem der er en del restriktivt, det vil sige at det ik er så flov venligt, men når det så er sagt så vil jeg mene at det her nok vil være et bedre køb til næsten samme penge.. http://coolbits.dk/koelehovede...
#7 fint res. tror ikke der er en bestemt størrelse de skal have, så et der er stører eller mindre ville også være ok. Tager bare det du selv syntes bedst om.. :yes: