kunne ellers være sjovt, dog har jeg ikke den samme portion tålmodighed som de nuværende skribenter når det kommer til de idiotiske kommentarer der kommer engang i mellem
Jeg mener jeg har hvad der skal til. Jeg lægger gerne meget tid fra til at skrive artikler for HWT. Jeg har skrevet lidt på min blog http://toffo5000.spaces.live.c...
Det var mere bare for at prøve og lege lidt med en blog. Og så se hvordan det kunne se ud og så videre. Sjovt nok lige at prøve.
Men jeg har også det problem jeg ikke har noget hardware der har relevans til test. Det nytter jo ikke noget at lave tests af hardware der ikke er aktuelt mere. Eller hardware som der allerede er lavet hundreder af tests af.
Jeg vil også gerne lave reportager fra CeBIT og andre lignende messer hvor der bliver lavet lidt video og et par interviews med interessante producenter :)
Vi har fået rigtig mange ansøgninger, og er i fuld gang med at læse det hele igennem. Man kan faktisk sige at vi har et luksusproblem denne gang, så det lover jo godt.
Som jeg også har skrevet til dem der ikke kom igennem nåleøjet denne gang, så er det jo et luksusproblem når vi står med 13 ansøgere, der alle er kvalificerede, og kun skal bruge 3-4 stykker.
Det betyder ikke at i er permanent udelukket, og vi vil kontakte de ansøgere der var på vippen næste gang vi ønsker familieforøgelse i crew.