Hey. Jeg står og skal til at clocke min 980X'er til 4.4-4.6GHz som 24/7 setup med en Siberian Tiger II køler. Men er i tvivl om jeg skal bruge noget Arctic Silver 5 kølepasta, Arctic Coolings tilsyneladende nye og tilsyneladende også gode kølepasta, eller noget af den der ekstreme kølepasta coolerkit.dk har på lager: http://www.coolerkit.dk/coolla...
ac5 er nu fint nok. Har brugt det i over 5år nu, og ser ingen grund til at gå over til andre mærker. Og da min CPU aldrig bliver overophedet, så får jeg sgu ingen orgasme over om min CPU er 4 grader koldere i forhold til andre bedre kølepasta'er 🙂
Jeg var så heldig at bestille da de var nede på 6800 et par dage ^^ Så det er hvad jeg får min til ^^ Så der kan jeg jo passende bruge overskuddet på noget bedre kølepasta.
#10: Jeg er meget modstander af Coollaboratory Liquid Pro/Ultra. Hvis du har en CPU køler med alu bund, så kan man godt glemme alt om det kølepasta. Tror næsten ikke engag jeg tør at skulle skille CPU køleren fra CPU'en med det stads siddende på. Det ville ende i noget meget ubehageligt noget. Ihvertfald med pro udgaven.
#16 ^^ Nu regner jeg ikke med at jeg skal skilde skidtet ad igen før pumpen dør for mig, hvilket jeg bestemt ikke regner med bliver før om nogle år. Hvor svært var det da at få skidtet fra hinanden når det først sad på? :)