#12. Fint nok med mig. Var ikke klar over at HWT's forum skulle holdes fri for holdninger om andet end hardware, troede egentligt at der var højere til loftet herinde. "Loftshøjden" er efter min beskedne overbevisning, det der gør HWT anderledes end andre forum.
Det med at kalde anderledes tænkende for dumme er vi vist to om, men lad det nu ligge 😉
Nu er det sådan at jeg ynder at bruge ironi og sarkasme i vidt mål, sådan er jeg nu engang skabt. Derfor skal man ikke altid tage alt hvad jeg skriver for andet end det, det er.
Finder det bare en smule komisk, når vi(jeg selv inklusive) bliver så rigide i vores meninger og holdninger, at vi per automatik ser ned på andre, det ikke er enige. Derfor prøver jeg at distancere mig fra dette, ved netop at anvende ironi og sarkasme.
Med hensyn til tråden: Jeg finder det også en smule irriterende at Windows 7 og så videre ikke kan vælges som OS, min pointe var såmænd bare at man i stedet for kritik, burde medvirke aktivt til at løse problemet.
Med hensynet til Nick'et er historien bare den, at da jeg skulle vælge nick var jeg i tvivl. Foran på skrivebordet lå spillet "Overlord" og ja så blev det det 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af OverLorD d. 13-04-2010 00:54:48.