Enthusiast
Tilføjet:
12-04-2010 22:04:56
Svar/Indlæg:
5/1
Jeg var på det seneste pludselig begyndt at få problemer med at blæseren på kortet slog fra, efter man havde kørt det ved høj ydeevne efter et stykke tid. Det kunne ske efter et kvarter eller efter 4 timer det var meget random. Derudover oplevede jeg i visse spil at det af og til lavede pixelfejl og screen tearing, hvilket også blev overført til windows efter man gik ud af spillene, så jeg besluttede mig for at prøve at rense det for støv og snask hvis det var hvad der gjorde at det måske overophedede. Det lå på 93-95grader når man tjekkede temperaturen umiddelbart efter blæseren slog fra. Så efter en grundig rengøring, hvor jeg får fjernet det relativt meget støv der er der i, sætter jeg kortet tilbage i jeg oplever lynhurtigt at kortet behøver langt mindre blæser kraft og ikke bliver nær så varmt som tidligere. Men så opstår mit store problem efter ca. 10 min. får jeg en skærm med en masse "flotte" farver på der står og blinker lidt frem og tilbage inden jeg får en kinda hvid skærm med striber ned igennem. Og så er alt bare stuck man kan intet gøre andet end at reboote systemet. Jeg prøver så diverse drivere alle med samme resultat. Så afinstallerer jeg samtlige gfx drivere hvorefter kortet kører fint og har gjort det hele dagen. Så prøver jeg igen med andre drivers men nej den lukker ned inden for 10 mins med crazy skærm billede. Nu har jeg så igen afinstalleret drivers og det virker fint. Så er der nogen der har nogen ide om hvad jeg kan gøre vil det blive værdsat eller er vi simpelthen ude i der skal investeres i nyt?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Jien d. 12-04-2010 22:16:22.