#13 Synes nu jeg passer meget på, har aldrig oplyst mit CPR nummer, og jeg handler kun med mit VISA kort hvor handlen skal godkendes en tur via min egen netbank, eller via paypal...
Men den ene af gangene kom det frem at et firma i England som håndtere kredit kort oplysninger for andre virksomheder, havde haft en sikkerhedsbrist og flere 1000 kredit kort oplysninger var sluppet ud...
Nu handler jeg rigtig meget i udlandet via nettet, så det har måske også noget at sige, i perioder kan det sagtens have været 7-8 gange på en mdr...
Jeg vil indrømme at en enkelt gang var det nok lidt min egen skyld, jeg skulle købe et program, jeg var så uheldig at var kommet ind på en fusker side, som lignede den orginale netbutik rigtig meget, og jeg betalte for det program, da jeg så skulle download programmet så virkede linket ikke, og da jeg gik ind under support eller andre links på siden, så fik jeg blot siden kan ikke vises...
Og så fandet jeg frem til den rigtige hjemmeside, hvor de samme dag havde advaret mod netop denne fusker side...