Vi kørte omkring 5950mhz 1M, mod 6500 fra Tyskerne, hvor Finnerne ved nr.3 fik 6250.... Det som primært gik galt var; BIOS F3-VCORE var en hjemmebygget BIOS som 8 teams brugte... (Undtagen tyskerne) den kan give over 1.9v, vcore, men havde aldrig brugt den før (hence; Havde UD6).... David og jeg bemærkede, ligesom nordmændende, ikke at det var +.03vcore.... Altså da vi satte SAFE 1.8v, så betød det omegn 2.1v, hvilket er et dødstød..... Vi måtte derfor efter relativt kort tid afmontere setup, uden torch - men med hårtørrer.... gav meget stress, og der var lidt diskussion om vi var ude eller kunne få ny processor......
Er et billede her som beskriver alt;
^^ Bedste er Kristina troede det ikke var fake 🤣
--- Vil gerne påpege; vi havde lidt kortere tid end estimeret, planen efter konkurrencen var planlagt, og vi kom sent igang, da der manglede transferhose (slange til det store 600L dewar), samt processorerne ankom meget sent.
De brændte deres chip i sidste øjeblik... #4 Man tænker ikke altid rationelt, vi tænkte bare "årh hvad, mere vcore", for mit vedkomne var jeg oppe kl.5:05 den morgen... Gigabyte skulle have ladet det være aftenen før istedet... Tror jeg dog også er noteret meget kraftigt.