#53 Jeg kan godt se din pointe - omend den er en smule sløret... og jeg er ikke enig.
Det kan godt se ud, som om Komplett har været på jagt efter en gratis reklamesøjle, hvilket de måske også har fået. Men er det ikke også tilladt at reagere på negativ kritik, vende den til noget positivt og dermed få positiv omtale i en nørdeklub som vores?
Jeg mener - hvis der sker en fejl af den slags igen, eller hvis Komplett (eller et hvilkensomhelst andet firma - det er jo ikke navnet der er afgørende her) laver en brøler i en RMA sag eller lignende, skal vi da nok få det at høre her på siden også. Som der blev skrevet tidligere i tråden, er vi da gode til at dele sol og vind lige her på siden.
Mit Komplett-eksempel var vel også tilføjet af samme årsag, som da 1Ear valgte at lægge sine ❤ ind i tråden - fordi det passede ind i trådens flow/humør/emne...
Jeg havde nærmest afsluttet sagen hos Komplett, kun givet luft for mit indtryk af en positiv behandling og valgt at undre mig over den manglende info i sagen - som jeg i øvrigt har fået svar på nu, og det var kun et teknisk uheld, der gav mig lov til at komme ind i rækkerne af HD5770 ejere.
Måske er det gratis reklame, men når firmaet selv lader mig vælge et XFX kort, fordi det er med den dualslot køler, jeg har behov for i kabinettet, kan jeg da ikke se, at det ikke skal deles med nogen. Præcis på samme måde, som hvis jeg havde følt mig dårligt behandlet, hvis sagen var gået modsatte vej og de havde valgt at kreditere mig et HD4850 i stedet (det havde nok ikke være tilfældet, men alligevel...)
Som afslutning kan jeg da nævne, at jeg har et bundkort til RMA hos Computersalg.dk, hvor sagen har varet ca. 1½ måned hver gang kortet - og det tidligere kort - har været sendt ind. Det er butikken klar over, at jeg ikke synes godt om - og flere medarbejdere har beklaget og rykket for kortet de tre gange, der har været RMA på det og et lignende kort. Desværre bruger deres distributør åbenbart nogle meget sære forsendelseskanaler og har hjemme et sted, hvor man kun kan tænke "nåååh, derfor" til den lange ventetid. Dog skal de have ros for at have krediteret en harddisk lynhurtigt, som jeg havde solgt og nuværende ejer desværre modtog i en sørgelig tilstand.
Nu er det skrevet, og det er da ikke ment som negativ omtale af Computersalg, men kunne evt. bruges som baggrundsviden for en kommende køber af Gigabyte bundkort... Hvis der i morgen tikker en mail ind om, at Computersalg handler med det samme i sagen, er det da kun godt for butikken (og forhåbentlig vælger at skrotte den elendige service netop den distributør yder), da det sådan set kun er en opgradering af deres serviceniveau.
Det at en side som denne bliver taget alvorligt i forhandlersammenhæng siger vist mere om kvaliteten af siden her, end de lyssky bagtanker, der nu måtte ligge bag en tilkendegivelse og indrømmelse af en "smutter" i serviceniveauet hos firmaet.
Alle har ret til at blive bedre og klogere på bekostning af små fejl ind imellem 😎
Nu har jeg spoleret min sengetid ved at hælde vand ud af ørerne, og eleverne får en elendig dag i morgen, fordi du fik mig til at deltage i debatten, DevilDK.
Jeg yder dårlig reklame for den danske folkeskole, der bestemt ikke har brug for flere slag for tiden. Det holder jeg dig ansvarlig for. Kan du gøre noget for at ændre serviceniveauet? Jeg vil gerne kompenseres med grønne King's og Peter Larsen kaffe, der gerne tager toppen af en skidt nats søvn 🤣
*disclaimer* Sidste afsnit skal ikke tages for gode varer eller som saglig kritik på nogen måde