hvis de danske steam servere kan følge med så kan jeg afprøve MW2 om ca. 15min....
er glad for bærbaren, tastaturet er godt, tasterne ligger hvor man regner med, de ligger ikke underligt....
den er heller ikke for tung, som nogen bærbare kan være, det er lige tilpas.
skærmen er utrolig flot. hvis jeg kunne få den i 24 tommer og som almindelig skærm så skiftede jeg med det samme.
batteri levetiden taler jo for sig selv 🙂 hvem kan ikke lide 12 timer på batteri, skal dog siges det er kun hvis den ikke bliver brugt. altså noget halv standby tilstand. ved brug, søg på nettet(youtube), skype, msn og steam friends, så ligger batteri tiden omkring 6,5 time.
min gamle bærbar havde det problem at ens håndflader blev stegt hvis bærbaren havde været tændt for længe fordi varmen fra diverse ting gik igennem toppen. det problem har jeg ikke haft med den her, hvilket er utrolig dejligt.
det eneste der irritere mig ved den er, at de profiler der er indbygget til at spare strøm og dem til at ændre profil fra det ene til det andet, IKKE gemmer de settings man har lavet. så når man har ændret f.eks. at startmenuen ikke skal gemme sig selv, og du ændre profil frem og tilbage, ja så gemmer den sig igen.
det er måske et spørgsmål om at sætte sig ind i programmet der styre det, men jeg synes det er indviklet og har besluttet mig for at ikke gør noget.
ved ikke lige hvad jeg ellers skal komme ind på, men overall er det en god bærbar som jeg er blevet glad for. den kan ikke rigtig klare nogle spil dog... men det får vi og se her om ca. 15min 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Hediki d. 13-04-2010 22:31:10.