#16 Ja det er sgu et godt spørgsmål 🤣
Jeg er lige flyttet, så mit skrivebordssetup skal laves om, og da det er havnet i vores soveværelse, så skal det gerne males som soveværelset.
Så jeg er ude i, at det skal være en del af bordet, med en masse plexiglas og vand udover det hele 🙂
MEN det skal ikke fylde der, hvor jeg sidder og jeg skal kunne bruge hele min bordplade.
Så det var et rigtigt godt spørgsmål 🙂
Jeg startede rent faktisk med at ville have et CM ATCS 840, som jeg så skulle modde til en masse vand. Men tjae det blev stille og roligt faset ud. Så ville jeg til at lave mit eget af enten alu eller plexi. Men så en dag da jeg stod og gloede på det hul (2½ meter) hvor det hele skal stå, så fik jeg ideen med at male bordet samme farver som klædeskabet - og så begyndte tankerne at flyve 😲
Det skal lige siges, at jeg har ca. 0 håndværker skills - men jeg har meget tålmodighed 😀
EDIT: Jeg ville dog RIGTIGT meget gerne have temeat skulle være sort og orange (måske også hvid), men med nutidens bundkort, så bliver det sort og rødt istedet for + nogen lidt hemmelige farver 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af TestLab81 d. 02-05-2010 07:38:14.