Counter Strike Source SLI problemer?

Spil d.  14. april. 2010, skrevet af BeoWulf_Beo
Vist: 545 gange.

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
14-04-2010 04:54:14
Svar/Indlæg:
1186/81
Hej HWT'ere!

Her er først lige nogle billeder i skal kigge lidt på..

Video indstillninger.

Video stress test med SLI slået til (recommended indstillningen, de andre skaleringer gjorde enten ingen forskel, eller gjorde det meget værre!)

Video stress test med Single GPU muligheden i NV kontrolpanel.

Er det bare mig, eller er et FALD i fps ikke helt fuldstendig hen i vejret????

I selve spillet, altså ikke den indbyggede benchmark, syntes jeg ikke rigtig der er så meget forskel, måske lidt lavere Min. FPS med Single GPU, men vi snakker stadig marginaler.. Er det virkelig umuligt at få SLI til at køre ordenligt med den source engine???

Kan også se at når jeg kører video stress test med SLI så arbejder mine gfx mellem 49-52% igennem hele testen, og køre jeg single GPU så arbejder mit ene kort mellem 95-98% og mit andet med mellem 7-20% (??)

Kigger på mit LCD display på Keyboarded med evga precision for at se gpu usage.

Er der en der har et super svar / tweak / tricks som de ønsker at dele ??

Ved godt at source er utrolig glad for CPU fremfor GPU, men en i7 på 4,2ghz er da ikke langsom!?

Det burde da være muligt at gøre sådan at når du havde SLI slået til, så brugte den GPU de % som de havde brug for, for at opnå den fps_max der var blevet sat??.. fordi ser alt efter hvilken bane jeg spiller osv, at mine gfx arbejder med fx 30% og jeg kører 230fps fremfor de lige arbejdede lidt mere og ramte 300 fps.. ??

Please Help!!
OdysseDK

Superbruger
Tilføjet:
14-04-2010 07:24:05
Svar/Indlæg:
1313/83
Understøtter CSS overhovedet SLi ???
Hvis det gør, er det nok ikke det bedste, da spillet jo faktisk er temmeligt gammelt.
Men om du har 230 fps eller 300 i CSS er fuldstændig ligegyldigt jo... 😉