Elitebruger
Tilføjet:
14-04-2010 16:59:09
Svar/Indlæg:
3011/103
Jeg skal have samlet en computer til mig selv, og da budgettet er fastlagt ønsker jeg hjælp, så jeg kan få absolut mest kraft for mine penge.
Jeg har ikke planer om at overclocke det helt vilde, men et lille overclock bliver det nok til, hvis jeg kan finde ud af det.
Den skal primært være optimeret til spil, men skal også føles hurtig i Windows. Jeg har tidligere haft Core i7-920/GTX285/12GB RAM setup, og det kørte fantastisk.
Jeg har selv følgende dele liggende, så de skal IKKE købes.
Intel X25-M 80GB, Dell 24" skærm, DVD-drev, mus, musemåtte, tastatur, Windows Vista Ultimate 64bit
Jeg har selv kigget på både AMD og Intel setup, og umiddelbart synes jeg det virker til, at jeg får mest for pengene, hvis jeg vælger AMD. Jeg har nogle få krav til computeren og det er:
USB3.0 + SATA3
Kabinet skal være børnesikkert i den forstand, at det skal være muligt at låse fronten som ved f.eks. Antec Sonata III og Antec P183.
Budgettet er på 7340,25. (Ved godt det er en underligt tal, men det er hvad jeg vil bruge, da det er hvad der bliver til overs fra forsikringen)
Jeg handler helst gerne hos Komplett.dk, men Dustinhome.dk og MM-Vision.dk kan også bruges, hvis de er billigere.
Hvilke dele mener I skal jeg vælge for maksimal ydelse ved spil med det givne budget?