Assassins Creed II offline server

Spil d.  15. april. 2010, skrevet af IntelH2O
Vist: 592 gange.

IntelH2O

Overclocker
Tilføjet:
15-04-2010 02:06:30
Svar/Indlæg:
295/83
Hej.

Jeg søgt left 4 dead 1 dedicated server på grund af at jeg ikke kan spille multiplayer i offline med addons mapper og fandt assassins creed II offline server 😀

Nu troede jeg at jeg har smidt 399kr ud af vindue men nej jeg kan spille assassins creed II offline.

Jeg har jo ikke internet derhjemme kun på arbejde 🙂

Den dag jeg købt assassins creed II så jeg ikke at den kræver at internet skal hele tiden være tændt hvis man vil spille spillet. Jeg blev så meget galt at jeg var ved at brænde DVD`en. Nu få jeg lov til at prøve spillet 😀

Men hvorfor kan man ikke spille addons på left 4 dead 1`eren??
Jeg starter dedicated server også kan jeg ikke se addons mapper på server`en.
Jeg har ellers lagt dem på left 4 dead - left 4 dead addons mappe altså der hvor de skal lægges.

Jeg har hentet 79 addons mapper og vil ellers gerne spil dem med mine venner. Vi har ikke internet fordi vores internet er ikke ligesom i danmark med fast pris. Hvis vi spiller på internet få vi altså cirka 3500kr internet regning.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af IntelH2O d. 15-04-2010 02:07:09.
IntelH2O

Overclocker
Tilføjet:
15-04-2010 02:20:24
Svar/Indlæg:
295/83
Her: http://www.geek.com/articles/g...

This is so frustrating! I want to play a game when I want, not when the game company feels like allowing me. I bought this game, heck I didn't even noticed[sic] the price tag, because I knew this game would be epic (in my taste at least), then I play it all night and was utterly impressed.

But at this moment I'm stuck at some stupid Ubisoft Game Launcher, that is trying to log me into A SINGLE PLAYER GAME WITHOUT ONLINE PLAY, but it can't connect to the servers! WTF?!?!?!

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
15-04-2010 08:12:29
Svar/Indlæg:
2576/125
And the pirates wins yet again 😎

Maximus

Elitebruger
Tilføjet:
27-04-2010 16:44:07
Svar/Indlæg:
538/20
Det er ting som disse der gør, at pirateri bliver et ganske seriøs alternativ, for så bøvlet må det bare ikke være, hvis man vil spille et originalt spil. Jeg forstår godt hvorfor så mange finder diverse cracks til dette spil, for var det mig der havde købt dette spil, så havde det fanme også bare at virke - også hvis internettet skulle gå ned!

Det er fanme en OMMER Ubisoft!