#21 Det er et par år siden jeg selv intensivt læste reviews igennem for at finde den optimale PSU til mig selv - og den gang lå landet sådan, at Chill Inno.. og CoolerMaster var PSU'er af middelmådig kvalitet, som jeg absolut og uden tvivl valgte at gå uden om, men det har vel været sådan, at PSU markedet var et marked de tog seriøst, for de er at finde i mange størrelsesordener og prisgrupper.
At betragte OCZ som et poppet navn ved siden af Gigabyte, BFG og EVGA på PSU-fronten er dels fair nok - for de er nye på markedet, ligesom en Hyundai automobil naturligvis mødes med en del skepsis på fx det danske bil-marked.
Det det kommer an på, er så, hvilken indmad der sidder i PSU'en, og jeg mener, at de væsentligste producenter af PSU'er er Seasonic og CWT. Enermax PSU'er var (mener jeg) i deres storhedstid, generelt Seasonic PSU'er ligesom Silverstone er og stadig er det. OCZ og fx Corsair er ofte CWT producerede PSU'er, men det ændrer sig selvfølgeligt løbende, efter om det er CWT eller Seasonic der leverer den bedste indmad. Og så vidt jeg ved er CWT og Seasonic ligeværdige på området.