Nu ville et billede hvor man faktisk kunne se noget, jo have hjulpet gevaldigt på vore chancer for at komme med et reelt bud på problemet.
Men jo.. Ud fra den smule jeg kan ane på det ekstremt slørede billede, ser det ud som om et par pins er lettere hærgede. Jeg er dog mere skeptisk overfor, om den - måske - ret begrænsede skade, også kan forårsage reelle problemer. Hvis kortet kommer ordentligt i bund i porten, skulle der jo stadig være fuld kontakt.
Bedste bud: Vær sikker, 100% og uden nogen form for tvivl, på, at kortet er helt inde i porten, og får det strøm det skal have. Hvis det stadig fucker, må du prøve at se om du kan finde en anden pc at teste det i. Mit gæt er nemlig, at du har voldet det da det skulle ud, sikkert fordi du ikke har tænkt på at der ofte sidder en bette lås på grafikporten. Selvom kortet - måske - ikke har de store skader, kan det jo være, at du har fået skadet bundkortet, da du hev grafikkortet ud.
En sidste ting: Er du 100 på at du har fået sat de små standoffs rigtigt under bundkortet? Hvis en af dem står og kortslutter mod bundkortet, kan det også give dig bøvl. Har godt nok ikke hørt om lige netop den opførsel, men kan ikke udelukke at det kan ske.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 15-04-2010 16:27:32.