Overclocker
Tilføjet:
17-04-2010 15:16:06
Svar/Indlæg:
83/12
Hey allesammen, jeg sidder med et rigtig træls problem, eftersom jeg gik fra XP 64bit til Vista 64bit Ultimate for ca et halv år siden, og jeg valgte at installere Vista på min nye harddisk, istedet for at slette XP som lagde på min Raptor HD (som var ved at stå af alligevel). Jeg havde godt nok et problem med vista ikke ville boote uden min Raptor hd var koblet til computeren.
Så nu sidder jeg her et halvt år efter, min Raptor brændte tilsyneladende sammen igår aftes. Og da jeg så her til morgen tændte for maskinen som sædvanlig, Ja .. Så gik den bare i sort og sagde der ikke var noget operativsystem. blablabla, you know the deal.
(jeg plejer også altid at skulle vælge om jeg vil starte op i XP eller vista, hvilket var ret belastende, men stædig som jeg er nægtede jeg at geninstallere lortet, det er for bøvlet at miste alle sine Bogmærker og alt sådan noget tingeltangel.)
Nu har jeg smidt min recovery cd'en i maskinen (det ligger på bundkortet) , og prøver så at finde den inde i Systemgenoprettelse. Men den er slet ikke på listen. :'-(
Her er hvad den siger: Hvis operativsystemet ikke vises på listen, skal du klikke på Indlæs drivere for at indlæse driverne til dine harddiske.
"Indsæt installationsmediet til enheden, og klik på OK for at vælge driveren."
Derefter er jeg helt på bar bund. Og vil meget gerne undgå en formatering?? :no:
På forhånd mange tak for jeres forhåbentlige brugbare svar 😀