Faktisk har ASUS topløsningen.... 4x HD5870 MATRIX..... Vent og se, giv det 10 dage mere... Der er ikke noget fortroligt ved dem og de er på vej til reviewerne
#19 Hans redaktør eller medie indehaveren tager kontakt til ASUS sverige marketing, sandsynligvis en Mikael Koark, som så tager stilling til det.... I henhold til ARES er odds pt. ikke for gode vil jeg tro... Tror kun det er lidt større medier...
Der kom lige et review af Sapphires 5970 4gb ... hmmm ved ikke helt hvad jeg skal sige .. ja det er meget hurtigt .. men hmmm 480 x 2 er måske hurtigere .. bum bum bum ...
Lidt underligt at de ikke kører EyeFinity ting .. suk .. og så kører de ikke Metro, Crysis, BFBC2.. nå men det er da bedre end ingenting 🙂
EDIT: Læg lige mærke til bundlen ... 2 spil og en active dongle ... 😲
Men okee jeg har planer om at købe 3 skærme med DP så donglen er vist lidt waste for mig hehe
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af TestLab81 d. 21-04-2010 20:46:38.
#32 Det er det der er problemet .. at 5870 1gb / 5970 2gb har problemer med EF og AA i nogen spil (Batman, Stalker, Crysis, Metro - ved ikke hvordan det er med BFBC2) ... ja selv farcry kan lide 4gb hvis vi er oppe i 8aa 😀
#33 Og kan kun være enige - men jeg vil alligevel splitte det af så snart det kan vandes 🤣
#27 Riska, slutningen af Februar så du første billeder af det.... Ikke starten 🙂
Tests, hmm, så du helt sikkert ikke officielt så... Jeg må erkende, har faktisk slet ikke set test af det, synes ikke at det er et interessant produkt 😳
#37 Jo da, der er så meget power i gfx kortene nu om dage at de snart overtager resten af rollerne i en PC. Om ikke alt for lang tid har vi 1 meter lange gfx kort uden noget med kabinetter, bare et strømstik direkte i dyret ;)