#12 Jøsses! Så er det da ikke airflow du mangler 😲 Larmer det ikke heelt vildt?
Jeg er tydeligvis fuldstændig bagud mht gadgets til pc'en. Har end ikke set flippaneldimsen fra Aerocool før.
#13 Ja, lige netop. For nuværende skal jeg i hvert fald ikke kloge mig på det. Reelt er både privatpersoner og officielle kilder potentielt lige utroværdige. Begge kan have fanboitendenser, og som Allan skriver, så kan der være interesser af økonomisk art på sider som HC. Who the fuck knows right? Vi må vente og se..
Gripen skrev, i en tråd jeg ikke kan huske navnet på, for nylig, at han ofte havde problemer med at opnå de samme resultater, som flere af de proffe sider. Ikke at jeg har arbejdet bevidst med det, men jeg har set noget af det samme gennem tiden.
Noget helt fjerde er så, at den måde stort set alle måler ydelse på, er mindre heldig ift virkeligheden. Fraps' min, avg og max framerate, er mildt sagt misvisende. Grafer (lavet med basis i frametimes, altså tiden mellem to frames målt i ms) der viser et reelt forløb, er langt mere sigende.
Samme kan siges at gælde støjmålinger. En simpel måling, udført med reel viden om og hensyntagen til problemerne der er med sådanne målinger, fortæller noget i stil med en halv historie. En seriøst udført støjmåling, kombineret med en god optagelse af lyden, så enhver kan lure om lyden generer dem eller ej, er vejen frem.
Jaja, man kunne blive ved. Men topicnært: lad os se hvad tiden bringer. Ikke mindst har jeg fra sædvanligvis pålidelig kilde, at Gripen agter at lave noget bench mv når hans kort ankommer 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 19-04-2010 02:45:22.